Sunday, March 2, 2014

Beli Emerald Tiket F1 Dan Jimat RM400

Tempat duduk bernombor tue.. Ini bukan free seat..

Anda boleh membeli tiket F1 secara online di http://www.sepangcircuit.com/staging/Ticketing-@-Buy_Tickets_Online.aspx

Mudah aje. Klik link di atas, kemudian pilih jenis tiket. Kalau saya alang-alang membeli saya beli tiket Emerald. Dengan pakej Maybank Specials, saya dapat jimat lebih RM400 untuk satu tiket. Mungkin saya beli sebanyak lima tiket, dapat jimat sebanyak RM2000. Banyak tu. Boleh ajak kawan-kawan saya yang boring di tempat kerja dan keluarga saya.

Tiket jenis Emerald pada harga biasa adalah RM1,770. Dengan Maybank Specials, saya dapat harga RM1,328.

Untuk memohon Maybank Specials, sila klik link ini untuk mendaftar dan mendapatkan maklumat lanjut. Sila download Adobe Reader sekiranya anda tiada software pdf.

Dah tahu dah? Iyer Ker?
Pollow jangan tak pollow :)

No comments:

Post a Comment