Sunday, March 2, 2014

Rugi Beli Samsung S4

 

Rugi, rugi. Mana taknya sekarang dah ada Samsung S5. Siapa beli Samsung S4 sekarang ni dah kira ketinggalan zaman. Gear 2 Samsung S5 tak lagi guna android untuk menjimatkan tenaga bateri. Dah tahu dah.. Iyer ker?

Menurut blog http://www.geeky-gadgets.com, Samsung S5 dah lama berada di pasaran. Mengapa masih lagi beli Samsung S4. Terikut-ikutkan kawan? Dorang dah ketinggalan zaman tu, buat apa ikut dorang. Kalau dah bersaing biarlah lebih dari pesaing. Itu paling minimumlah bila nak bersaing bergaya macam kawan anda tu.

Dikatakan harga Samsung S5 tidak akan lebih dari RM2200 kerana tidak mahu dikatakan lebih mahal dari Samsung Galaxy Tab 3 10.1 LTE. Lebih sikit jer dari harga lama iaitu purata harga dari RM1750-RM1980.
 

Baca lagi di DailyTech.com

Apa beza Samsung S5 anda berbanding Samsung S4 kawan anda tu? Kalau nak tahu, perbezaan ketara adalah dari segi ketahanan bateri. Iye, bateri S5 lebih tahan lebih lama dari S4. Operating System Samsung S5 adalah Android Kit Kat, lebih moden dan lebih maju berbanding OS Samsung S4. Ibarat Windows7 dengan Windows8, sudah tentu Windows8 lebih selamat dan lebih baik.

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang Samsung S5, jom masuk microsite Samsung S5 di S5 Microsite

Dah tahu dah? Iye Ker?
Pollow jangan tak pollow :)

No comments:

Post a Comment